آواي چكاوك

آواي چكاوك

جملات زيبا.طنز.عكس.عاشقانه ها

دانشجوی عزیز !
دوست تحصیل کرده ی من !
شمایی که فردا میخواین دکتر مهندس این مملکت بشی!
واقعا نمیدونی تو کلاس باید موبایلت رو خاموش کنی؟
نمی بینی خوابیم سر کلاس؟؟؟؟
اه :l

 

 

یه روز به یکی گفتم دوست دارم.
فرداش اون بهم گفت دوست دارم.
دو روز بعد بهش پیشنهاد ازدواج دادم.
سه روز بعد اون قبول کرد.
چهار روز بعد چشمم به یکی دیگه افتاد.
پنج روز بعد اون قدیمیه اومد گفت میخواد بره با یکی دیگه.
شیش روز بعد من برناممو از سر گرفتم و همه نیز چون من همین طور.
عاشق تر از عشق ما جوونا کجا گیر میاد؟مجنون باید بره جلو بندری بزنه.
والا.

 

رفتم به مامانم میگم دوست دارم.میگه باز چه گندی زدی که باید جلو بابات جمعش کنم؟
ابراز علاقه هم نمیشه کرد بخدا.
فک و فامیله داریم؟

 

 

دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده
سواد داری؟ (چه ربطی داشت؟؟!!!
نوچ نوچ
بی سوادی؟
نوچ نوچ.........پس تو خر من هستی!!!!!!!!!!!
و به این ترتیب ما بزررگ شدیم به صورت اسکول وار!
این یکیش خیلی خارجیه:
آن مان نباراندو دو اسکاچی
آنی مانی کلاچی!!!!
چه چیزایی میخونیم آآآآ
یعنی چی آخه؟

 

امروز رفته بودم پشت بوم که آنتن تلویزیونون رو تنظیم کنم ، با موبایلم شماره خونه رو گرفتم به مامانم میگم : الو ، مامان خوبه ؟ مامانم هم میگه : مرسی همه خوبن شما خوبین ؟ خانواده خوبن ؟ ببخشید بجا نیاوردم !
فک و فامیله داریم ؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نیوشا ׀ تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khodaejaze.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com