آواي چكاوك

آواي چكاوك

جملات زيبا.طنز.عكس.عاشقانه ها

کم کم به جای جمله ی :
اگه خدا بخواد
باید بگیم :
اگه مردم بذارن.....!

 

ای کــاش یا بـــــــــــودی،یـــــا از اول نبودی !!!
ایـــــن که هســـتی و کنــــارم نیســــتی ...
" دیـــــــــوانه ام میکنــــــــــد"بفــــــهم بی انصــــــاف . . .

 

بعضی‌ وقت ها...
بعضی‌ آدما...
تو بعضی‌ جاها..
تاثیری رو آدم میذارن...
که هیچ وقت...
هیچ کس...
هیچ جایِ دنیا نتونسته بذاره....

 

یه حقیقت تلخ ...
به خدا گفتم از من در برابر دشمنانم محافظت کن ...
و من شروع کردم به از دست دادن دوستانم !!!

 

دنیا اونقد کوچیکه که آدمایی رو که ازشون متنفری هر روز میبینی
ولی اونقدر بزرگه که اونی که دلت می خواد رو هیچوقت نمیبینی . . .

 

بعضی دروغ ها آنقدر قشنگند
که دلت میخواهد باورشان کنی!
تـــــو
قشنگ ترین دروغ زندگی من بودی؛
هنوز باورت دارم...

 

روزگاریســت که آدمـ ها فقط سقف مشــترک دارند ، نه زندگی مشــترک

 

تصمیم گرفتم انقدر کمیاب شوم شاید دلی برایم تنگ شود.ولی افسوس فراموش شدم!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نیوشا ׀ تاریخ: شنبه 1 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khodaejaze.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com