آواي چكاوك

آواي چكاوك

جملات زيبا.طنز.عكس.عاشقانه ها

لطفا تصور کنید !
بچه برادر 4 سالمو رو بردن گلاب به روتون دستشویی
درست در حین انجام دقت کنین درست حین انجام عملیات آبیاری بر گشته میگه خوب دیگه چه خبر؟

 

خالم می خواد دخترش رو بخوابونه توی اتاق من یهو دختره می زنه زیر گریه که من عروسکم رو خونه جا گذاشتم خالم برگشته می گه قربونت برم گریه نکن به ممد می گم بیاد بجای عروسکت پیشت بخوابه !
حالا عروسکش چیه : خره شرک !
آخه من چی بگم !
فک و فامیله داریم ؟
 

 

این آپارتمان نشینیم خیلی عذابه ها !! رفتم زیر دوش دارم آهنگ می خونم، بعد از پنج دقیقه مادرم اومده دمه حموم می گه : دختر همسایه اومد گفت: ما از آهنگا خوشمون نمیاد ، شادمهر بخون:|

 

پسرخالم مهندس برقه..وضعشم توپه...خونه مجردی و ماشین آخرین مدلو..هیچ کسی رو هم تحویل نمیگیره.. دیروز یهو بعد یک قرن به من اس داده:زندگیمو برات میذارم!! منم ته ذوق مرگ برگشتم گفتم منم همین طور عزیز دلم! هنوز اس ام اسم تو راه بود که دیدم دوباره برام پیام داده پسرخام:اسم آهنگ امیر تتلوئه فعلا دسترسی به اینترنت ندارم.برام دانلودش میکنی؟؟! یعنی فکر میکنین من اون لحظه چیکار کردم؟؟ یک هفته تمام گوشیم خاموش بود از خجالت

 

پسر عموم با گوشی باباش بهم پیام داده و میگه میمون پاشو بیا یه سر به من بزن / منم جواب دادم چشم عموجان غروب میام / پسرعموم جواب داده میگه خاک بر سر ، منم سعید ، دستخطم رو نمیشناسی؟؟؟
پسرعموئه ما داریم؟؟؟؟

دیشب دنبال چیپس بودم تو خونه ، توی یکی از قابلمه هایی که معمولا مامانم خوراکی ها رو اونجا قایم میکرد گشتم یه کاغذ پیدا کردم روش نوشته بود :
“عزیزم تلاشتو تحسین میکنم ولی متاسفانه این دفعه به بن بست خوردی گامبو”

بابام هشتاد سالشه همیشه اصرار میکنه که بذارید من از خونه تنهایی برم بیرون مگه زندانی گرفتید؟می خوام برم نون و روزنامه اینا بگیرم…
یه روز بعد از کلی اصرار گفتیم باشه برو ولی مواظب باش…
رفته نونوایی محل به همه ی اونایی که تو صف بودن گفته عجب روزگاری شده، پنج تا دختر دارم پنج تا پسرتو این سن و سال من پیرمرد باید بیام تو صف وایسم نون اونارم من بگیرم….
تا یه مدت هر کس منو تو محل می دید نصیحتم می کرد.

دوست بابام اومده در خونه، بابام گفت اگه با من بود بگو نیستم.
منم از آیفون گفتم نیستن! یهو دیدم بابام سرشو از پنجره آورده بیرون، میگه: دروغ میگه!!! من که هستم!!!!
دوستشم بهم میگه عمو جون چرا دروغ میگی وقتی بابات هست؟! حالا بیا و ثابت کن!!!
فک و فامیله داریم؟

دارم بتهوون گوش مي دم خواهر زادم كه 4 سالشه اومد يه CD بهم داد گفت بگير اين ساسي مانكنو گوش كن شايد يه ذره از فسيل بودن در اومدي يكي گرفتت!!!!
فك و فاميله من دارم
 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نیوشا ׀ تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khodaejaze.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com